حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 19256

محمد جباری در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مریوان با اشاره به ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی در این شهرستان مریوان گفت: با توجه به فرهنگ مردم مریوان ، استفاده از پتانسیل های بالای صلح و سازش و شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی می تواند تاثیر […]

پ
پ

محمد جباری در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مریوان با اشاره به ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی در این شهرستان مریوان گفت: با توجه به فرهنگ مردم مریوان ، استفاده از پتانسیل های بالای صلح و سازش و شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری داشته باشد.

وی دریاچه زریبار را نعمت بی بدیل خداوند برای استان کردستان و شهر مریوان بیان کرد و افزود : رعایت مسائل زیست محیطی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم این دریاچه ضروری است و مدیران شهرستان با نظارت های دقیق بر جلوگیری از تخریب اکو سیستم این دریاچه اهتمام جدی ورزند .

جباری در بخش دیگری از سخنان خود نقش دادستان را در مقابله با مجرمین ، احیای حقوق عامه ، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای عدالت در جامعه را کلیدی توصیف کرد و تاکید کرد : یکی از توقعات اساسی مردم مریوان وجود امنیت هست و بنده با قاطعیت اعلام می نمایم که هر کسی که سالب امنیت مردم باشد نمی تواند از اجرای عدالت فرار کند.

وی عدم تثبیت عملی مالکیت عرصه های ملی و منابع طبیعی را از نقاط ضعف عمده در برخورد با زمین خواران و متعرضان به بیت المال ذکر کرد و افزود : شورای حفظ حقوق اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان با قدرت تمام با متصرفین به عرصه های ملی و منابع طبیعی برخورد می نماید .

در پایان این آیین از زحمات و تلاشهای دلاور علیزاده تقدیر شد و زاهد کریمی به عنوان دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب مریوان معرفی شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.