حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
شناسه : 19244

نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. در این نشست مرادی رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر، اظهار داشت: در حوزه‌ی خانواده در سطح شهرستان با برخی چالش‌های جدی مواجه هستیم و ضرورت دارد تا کلیه نهاد‌های متولی به‌ویژه با رویکرد‌های فرهنگی و اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار […]

پ
پ

نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این نشست مرادی رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر، اظهار داشت: در حوزه‌ی خانواده در سطح شهرستان با برخی چالش‌های جدی مواجه هستیم و ضرورت دارد تا کلیه نهاد‌های متولی به‌ویژه با رویکرد‌های فرهنگی و اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی در خصوص براندازی و امحای مراکز توزیع و خرده‌فروشی مواد مخدر در سطح شهرستان نیک‌شهر نیز ابراز داشت: ضابطین قضایی اقدامات مرتبط با براندازی منازل توزیع و دایر‌شده به‌عنوان پاتوق سوء مصرف را با جدیت دنبال می‌کنند و پلمپ شش‌ماهه مراکز مذکور توأم با قطع موقت انشعابات آب و برق در دستور کار قرار دارد.

وی خواستار این امر شد تا با رویکرد کارآفرینی، بهبود آموزش‌های حرفه‌ای و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار بتوان بر معضل اعتیاد و جرایم خرد فایق شد.

رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر افزود: شایسته است تا سیاست‌های حمایتی به حوزه اشتغال پایدار و مهارت آفرینی گروه‌های مذکور هدایت شود تا طیف گسترده‌ای از زنان سرپرست خانوار پس‌از ایجاد زمینه و بستر‌های خوداتکایی به نحو واقعی و ملموس توانمند شوند.

مرادی با تأکید بر توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی گفت: بدون‌شک تحول محلی در هر کالبد جمعیتی تابعی از مشارکت عموم مردم به‌ویژه نخبگان قومی است و دراین‌راستا می‌توان با توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد، زمینه‌ی پیوند مردم و حاکمیت را به‌منظور تسریع در تحقق اهداف و سرفصل‌های پیشگیرانه فراهم آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.