حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
شناسه : 19273

سید سعید جباری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در استان گلستان از اعطاء فرصت یک‌ماهه مدعی‌العموم برای رفع مشکل دفع زباله در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بوی بد ناشی از تخلیه نخاله‌های ساختمانی و زباله گالیکش در نزدیک روستای «محمدآباد»، اهالی این روستا را به دادستانی کشاند و خواستار اقدام دستگاه […]

پ
پ

سید سعید جباری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در استان گلستان از اعطاء فرصت یک‌ماهه مدعی‌العموم برای رفع مشکل دفع زباله در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بوی بد ناشی از تخلیه نخاله‌های ساختمانی و زباله گالیکش در نزدیک روستای «محمدآباد»، اهالی این روستا را به دادستانی کشاند و خواستار اقدام دستگاه قضایی برای پایان دادن به این وضع شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: پس از بررسی مشخص شد، شهرداری گالیکش به جای انتقال زباله‌ها به سایت زباله آزادشهر، آن‌ها را به این زمین در نزدیکی روستای محمدآباد منتقل می‌کرد که علاوه بر بوی بد و منظره ناخوشایند، خطر نفوذ شیرابه زباله‌ها به زمین‌های کشاورزی اطراف این محل را سبب شده است.  وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق عامه، شهردار گالیکش یک ماه فرصت دارد نخاله‌ها و زباله‌ها این محل را جمع آوری و پاکسازی کند.جباری در پایان گفت: اگر در فرصت تعیین شده اقدامی صورت نگیرد، پرونده قضایی برای مسئولان تشکیل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.