حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
شناسه : 19197

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم در دوره مسئولیت خود، امروز پنجشنبه (هشتم مهر ماه) در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد. حضور در جلسات شورا‌های قضایی و اداری استان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان از […]

پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم در دوره مسئولیت خود، امروز پنجشنبه (هشتم مهر ماه) در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد.

حضور در جلسات شورا‌های قضایی و اداری استان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه قاضی القضات به استان قزوین است.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.