حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
شناسه : 19104

احمد مومنی راد، سخنگوی هیأت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی با اشاره به رسیدگی به چند پرونده‌ مطبوعاتی، گفت: در روز یکشنبه چهارم مهرماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۲ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. وی تصریح کرد: متهم پرونده اول، مدیر مسئول سایت اعتدال با اتهام […]

پ
پ

احمد مومنی راد، سخنگوی هیأت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی با اشاره به رسیدگی به چند پرونده‌ مطبوعاتی، گفت: در روز یکشنبه چهارم مهرماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۲ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم پرونده اول، مدیر مسئول سایت اعتدال با اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیات منصفه به اتفاق آراء در موضوع اتهام نشر اکاذیب، متهم را مجرم دانست و نیز به اتفاق آراء، وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیأت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی بیان داشت: متهم پرونده دوم مدیر مسئول پایگاه خبری فراز با اتهام نشر اکاذیب بود که هیات منصفه به اتفاق آراء متهم را در اتهام فوق‌الذکر مجرم دانست و نیز با اکثریت آراء ، وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.