حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
شناسه : 19109

احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق و کارشناسی، راهبرد‌های برنامه ریزی شده تعیین و حول سه محور شکل گرفته است. وی نخستین محور را برآوردن انتظارات مردم از سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت: از سازمان تعزیرات به عنوان […]

پ
پ

احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق و کارشناسی، راهبرد‌های برنامه ریزی شده تعیین و حول سه محور شکل گرفته است.

وی نخستین محور را برآوردن انتظارات مردم از سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت: از سازمان تعزیرات به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار یاد می‌شود و بر همین اساس انتظارات حداکثری از سازمان وجود دارد و در ادامه برنامه‌ها را در راستای این محور قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان تعزیرات اظهار داشت: محور دوم برآورده کردن خواسته‌های پرسنل خدوم سازمان است، کارکنان تلاش‌های زیادی با وجود کمبود‌ها در تمام نقاط مختلف دارند بنابریان باید وضعیت جذب و رفاهی آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: محور سوم اقتضائات روز است که هر سازمانی با آن برخورد دارد و بر اساس این محورها، اقدامات در حوزه هشت گانه طبقه بندی شده و امیدواریم در بازه زمانی یک ماه تا ۷۰ روزه بتوانیم این برنامه ریزی را نهایی کنیم.

اصانلو همچنین بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات، آموزش و توانمندسازی پرسنل، هوشمند سازی خدمات شعب سازمان تعزیرات تاکید کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان اظهار داشت: باید برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.