حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
شناسه : 19123

با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، رئیس دادگستری شهرستان دهگلان، فرماندار و مسئولین نظامی و انتظامی این شهرستان، آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب دهگلان برگزار شد. در ابتدای این مراسم، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله […]

پ
پ

با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، رئیس دادگستری شهرستان دهگلان، فرماندار و مسئولین نظامی و انتظامی این شهرستان، آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب دهگلان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در بیش از ۲۰ اصل قانون اساسی وظایف و تکالیف قوه قضاییه اشاره شده است و همچنین در بیش از ۷۰ درصد از قانون آیین دادرسی کیفری که بعنوان مستند اصلی و پایه فرآیند رسیدگی‌ها در قوه قضاییه می‌باشد، وظایف و تکالیف دادسرا‌ها مشخص شده است.

جباری تاکید کرد: احیای حقوق فردی، اجتماعی و عمومی – تثبیت حق و احقاق حق جزء وظایف کلیدی دادسرا است و در دستگاه عدلیه، دادسرا یک نقش ویژه و محوری را در پیشبرد اهداف دستگاه قضایی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج ضمن اشاره به ۵ تکلیف قوه قضاییه در قانون اساسی خاطرنشان ساخت: در تمامی این تکالیف جایگاه دادسرا به صراحت بیان شده است و می‌توان گفت که عملکرد موفق دادسرا موجب موفقیت قوه قضاییه و در نهایت عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدنبال خواهد داشت.

وی اقتصاد را از مولفه‌های امنیت پایدار در هر کشور بیان کرد و افزود: شهرستان دهگلان قطب کشاورزی استان کردستان به شمار می‌رود و ضروری است تا دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با نظارت بر مدیریت صحیح منابع آب و جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز زمینه ساز توسعه اقتصاد شهرستان و استان شود.

جباری ادامه داد: حفر چاه‌های غیر مجاز در آینده معیشت مردم را به خطر خواهد انداخت و باید در این زمینه چاره اندیشی اساسی شود.

در پایان این آیین از زحمات و تلاش‌های زاهد کریمی تقدیر شد و جعفر ترکاشوند به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب دهگلان معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.