حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
شناسه : 19107

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد. غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان در این بازدید که با حضور رییس و مدیران موسسه تحقیقات واکسن و […]

پ
پ

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد.

غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان در این بازدید که با حضور رییس و مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی انجام شد از بخش‌های مختلف تحقیقاتی موسسه و مراحل نهایی طرح کار آزمایی بالینی واکسن «رازی کووپارس» بازدید کرد.

همچنین مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی توضیحاتی در خصوص مشخصات و مزایای واکسن «رازی کووپارس» و چگونگی طی مراحل قانونی جهت اجرای فاز‌های سه‌گانه کار آزمایی بالینی و مشکلات و مسائل فعلی از جمله کمبود نقدینگی موسسه برای تولید انبوه، تعیین تکلیف واکسن‌های تولید شده، کندی پیشرفت اجرای فاز سه، (به دلیل هم‌زمانی با واردات تعداد بالای واکسن در روز‌های اخیر و کمبود داوطلب) ارائه کردند.

همچنین با نظر معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد رییس موسسه نسبت به اعلام کتبی مشکلات و موانع تولید انبوه واکسن «رازی کووپارس» به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند تا پیگیری لازم به منظور رفع موانع تولید انجام شود.

ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به طی مراحل فنی و قانونی تولید واکسن «رازی کووپارس» و نتایج مطلوب حاصله از اجرای فاز‌های سه‌گانه کار آزمایی بالینی آن، بر تسریع در اجرای مراحل نهایی تولید و تزریق عمومی آن و اطلاع‌رسانی دقیق از فرایند و نتایج حاصله تأکید کرد.

در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با برخی مراجعین دیدگاه آنان را جویا شد که مراجعه‌کنندگان از فرایند اجرای طرح ابراز رضایت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.