حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
شناسه : 19043

طی مراسمی با حضور رئیس دفتر دادستان کل کشور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه از خانواده شهید آیت الله قدوسی تقدیر شد. بختیاری، رئیس دفتر دادستان کل کشور در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: خشنودیم که در ایام هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت […]

پ
پ

طی مراسمی با حضور رئیس دفتر دادستان کل کشور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه از خانواده شهید آیت الله قدوسی تقدیر شد.

بختیاری، رئیس دفتر دادستان کل کشور در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: خشنودیم که در ایام هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه که به همت عزیزان در معاونت اول ریاست قوه قضاییه، بسیار با عظمت برگزار شده‌است.وی در پایان تصریح کرد: در این نمایشگاه، افتخار این را داشتیم که در خدمت خانواده معظم شهید والامقام آیت الله قدوسی باشیم، شهید عزیزی که ستاره درخشان آسمان عدالت بود، شهید عزیزی که شاگردان و رهروان راه او در دستگاه قضایی در حال خدمت و تحول در دستگاه قضایی هستند و انشالله تلاش می‌کنند تا دستگاه قضایی را در تراز دستگاه قضایی نظام اسلامی قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.