حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
شناسه : 18839

موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص موضوع انتقال شهرک خودرو اظهار داشت: بحث خودرو یکی از مشکلات شهر تبریز بوده و یکی از مشاغلی که بر روی امنیت روانی مردم تاثیر گذار بوده موضوع نمایشگاه‌های خودرو و اصناف همگن است وی افزود: هدف از ایجاد شهرک […]

پ
پ

موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص موضوع انتقال شهرک خودرو اظهار داشت: بحث خودرو یکی از مشکلات شهر تبریز بوده و یکی از مشاغلی که بر روی امنیت روانی مردم تاثیر گذار بوده موضوع نمایشگاه‌های خودرو و اصناف همگن است

وی افزود: هدف از ایجاد شهرک خودرو انتقال هرچه سریعتر به این شهرک بوده، اما با وجود پیگیری‌های چند سال اخیر این کار محقق نشده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: دخالت افراد غیرمرتبط در معاملات شهرک خودرو و ایجاد قیمت‌های کاذب منجر به این شده تا افراد مرتبط نتوانند اقدام به خرید ملک در این شهرک کنند.

خلیل الهی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع تنها افراد مرتبط با صنعت خودرو مجاز به حضور در این شهرک بوده و انجام معاملات توسط افراد غیرمرتبط ممنوع شود.

وی در خصوص تامین زیرساخت‌های شهرک خودرو، بیان کرد: وعده‌هایی در خصوص تامین زیر ساخت‌های این شهرک داده شده بود که تا به امروز عملی نشده است و باید این موضوع هرچه سریعتر بررسی و محقق شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.