حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
شناسه : 18696

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: با ورود دادگستری استان کردستان در مصالحه و جلب رضایت اولیاءدم در پرونده‌های قتل عمد، از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ فقره پرونده قتل در استان منجر به صلح و سازش و گذشت اولیاءدم شده است. وی خاطرنشان ساخت: این زندانیان در سال‌های گذشته مرتکب قتل عمد شده […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: با ورود دادگستری استان کردستان در مصالحه و جلب رضایت اولیاءدم در پرونده‌های قتل عمد، از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ فقره پرونده قتل در استان منجر به صلح و سازش و گذشت اولیاءدم شده است.

وی خاطرنشان ساخت: این زندانیان در سال‌های گذشته مرتکب قتل عمد شده بودند و پس از رسیدگی‌های قضایی، حکم قصاص نفس آن‌ها در محاکم کیفری استان صادر شده بود.رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه ورود ریش سفیدان و معتمدان به پرونده‌های صلح و سازش علاوه بر کاهش مراجعات به دادگستری، مانع دعوا و اختلاف در سطح جامعه نیز می‌شود، افزود: مدیران، قضات و کارکنان دادگستری استان کردستان نیز به صورت جدی به دنبال تقویت فرهنگ صلح و سازش و حفظ روحیه اخوت و برادری در جامعه هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.