حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شناسه : 18639

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان برنامه‌های سفرکاری بازدید از حوزه‌های قضایی شوط و چالدران با خانواده‌های معزز شهیدان نجف پور و بیطالی دیدار کرد.در این دیدار‌ها محمد پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری […]

پ
پ

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان برنامه‌های سفرکاری بازدید از حوزه‌های قضایی شوط و چالدران با خانواده‌های معزز شهیدان نجف پور و بیطالی دیدار کرد.
در این دیدار‌ها محمد پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی شهیدان در راه اسلام و کشور، گفت: شهدا با از خودگذشتگی و ایثارگری‌های خود به ملت ایران به ویژه جوانان درس شجاعت و آزاد مردی دادند.
وی افزود: شهدا سروقامتان قله‌های افتخار و کشور هستند و خانواده آن‌ها نور چشم ملت و ولی نعمتان ما، ما خود را مدیون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم.
محمدپور در پایان تاکید کرد: همه ما، بالاخص جوانان باید شهدا را الگو خود قرار داده و با کار جهادی در سنگر خدمت رسانی به مردم پاسدار خوبی برای خون شهدای گرانقدرمان باشیم.
در پایان این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس و هدایایی توسط رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، از خانواده‌های گرانقدر شهیدان نجف پور و بیطالی تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.