حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
شناسه : 18572

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی و مرکز حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندانیان استان مرکزی و دیدار چهره به چهره با زندانیان اراک گفت: با بررسی و مساعدت‌های قضایی صورت گرفته در موضوع رسیدگی به امور زندانیان، منجر به مرخصی پایان حبس حدود ۴۰ […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی و مرکز حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندانیان استان مرکزی و دیدار چهره به چهره با زندانیان اراک گفت: با بررسی و مساعدت‌های قضایی صورت گرفته در موضوع رسیدگی به امور زندانیان، منجر به مرخصی پایان حبس حدود ۴۰ نفر از زندانیان شد که معادل ۴ هزار نفر روز مرخصی پایان حبس محسوب می‌شود که اقدام ارزشمندی است.

وی افزود: تا مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ حدود ۳۵۰ نفر مرخصی ۲۰ روزه دریافت کرده اند و ۷ هزار نفر روز مرخصی اعطا شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: انتقال ۱۱۰ نفر از زندانیان به زندان باز و ۶۳ درصد اشتغال زندانیان استان مرکزی از دیگر اقدامات شایسته در این حوزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: دادرسی الکترونیک ۷۵ درصدی بین زندان و مرجع قضایی نیز صورت گرفته که در تلاش هستیم تا جایی که امکان دارد رفت و آمد فیزیکی کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه دستگاه قضایی در استان مرکزی سبب شده در ۵ ماهه نخست امسال، استان مرکزی در مجموع ۱۵ سرفصل ارزیایی شده درباره وضعیت قضایی امور زندانیان، از جمله افزایش آزادی مشروط و اعطای عفو، کاهش میانگین موجودی تحت قرار، کاهش جدید‌الورود، کاهش زندانیان ورودی مواد زیر ۵ گرم و کاهش آزادی با منع تعقیب یا برائت و… حائز رتبه نخست کشور (مشترکا با استان اردبیل) شود که جا دارد از تمامی تلاش‌ها و زحمات همکاران قضایی، اداری و مجموعه اداره کل زندان‌های استان مرکزی، تقدیر و تشکر کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.