حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
شناسه : 18510

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان صبح امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حفظ و صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه امری لازم است، همه مسئولان بایستی در حفظ بیت المال به وظیفه خود عمل کنند.رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان صبح امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حفظ و صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه امری لازم است، همه مسئولان بایستی در حفظ بیت المال به وظیفه خود عمل کنند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: تصدی و نظارت بر امور موقوفات بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه است و موضوع وقف یک صدقه جاریه و حسنه است لذا توجه به این موضوع، توصیف دقیق محل و مشخصات موقوفات و نیت واقف در ایجاد فضای سالم و اعتماد سازی مردم بسیار موثر است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تأکید کرد:نظارت دقیق بر موقوفات و نحوه هزینه کرد درآمد‌ها آن هم در مسیر درست خود توسط متولیان امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
وی در ادامه بر مکتوب کردن اماکن وقفی توسط افراد متخصص تأکید کرد و گفت: توجه به این امر منجر به پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات بعدی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.