حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
شناسه : 18398

بحرانی فرد دادستان نظامی خوزستان جهت بررسی عملکرد و کیفیت خدمت رسانی پلیس به شهروندان اهوازی از پلیس راهنمایی و رانندگی بازدید بعمل آورد. وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اجزای تشکیل دهنده پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله اتاق مانیتورینگ دوربین‌های کنترل عبور و مرور و بررسی نقاط پر ترافیک شهر و دیگر قسمت […]

پ
پ

بحرانی فرد دادستان نظامی خوزستان جهت بررسی عملکرد و کیفیت خدمت رسانی پلیس به شهروندان اهوازی از پلیس راهنمایی و رانندگی بازدید بعمل آورد.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اجزای تشکیل دهنده پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله اتاق مانیتورینگ دوربین‌های کنترل عبور و مرور و بررسی نقاط پر ترافیک شهر و دیگر قسمت ها، از لزوم به روزرسانی تجهیزات پلیس و افزایش کنترل‌های عبور و مرور در سطح شهر سخن گفت و افزود: پلیس مقتدر و در عین حال متخلق به اخلاق حسنه دو مقوله‌ای است که از پلیس، در جمهوری اسلامی ایران متوقع است.

رئیس دادسرای نظامی خوزستان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با آحاد مردم، باید اخلاق انسانی و اسلامی را پیشه خود قرار دهد در عین حالی که با متخلفین در چارچوب قانون برخورد کند.   وی افزود: تفاوت پلیس در جمهوری اسلامی با سایر کشور‌ها، اخلاق محور بودن به جای ابزار محور بودن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.