حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شناسه : 18414

بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: به منظور و تقویت بنیان خانواده و کمک به اصلاح و بازسازگاری زندانیان و در راستای کاهش جمعیت کیفری پرونده تعدادی از زندانیان در شورای طبقه‌بندی بررسی و اخلاق و رفتار و شرکت آنان در برنامه اصلاحی و تربیتی تأیید شده و […]

پ
پ

بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: به منظور و تقویت بنیان خانواده و کمک به اصلاح و بازسازگاری زندانیان و در راستای کاهش جمعیت کیفری پرونده تعدادی از زندانیان در شورای طبقه‌بندی بررسی و اخلاق و رفتار و شرکت آنان در برنامه اصلاحی و تربیتی تأیید شده و مورد موافقت مسئولین زندان و همکاران ناظر بر زندان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به این موضوع ۸۰ نفر از زندانیان زندان مرکزی تبریز به استناد ماده ۱۴ دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری از زندان آزاد می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز، ۴۰ نفر از زندانیان آزاد شدند.

وی ادامه داد: تعداد ۴۰ نفر دیگر از مددجویان نیز تا بیستم شهریورماه از زندان آزاد خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.