حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 18275

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید کرد. همزمان با دور جدید بازدید‌های میدانی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به صورت فصلی و به طور متناوب از حوزه‌های قضایی انجام می‌پذیرد،در این بازدید حجت الإسلام والمسلمین جعفری از تمامی معاونت ها، شعب و […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید کرد.

همزمان با دور جدید بازدید‌های میدانی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به صورت فصلی و به طور متناوب از حوزه‌های قضایی انجام می‌پذیرد،در این بازدید حجت الإسلام والمسلمین جعفری از تمامی معاونت ها، شعب و بخش‌های ستادی در گفتگو با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مسائل و مشکلات جاری دادسرای را مورد بررسی قرار داد.

تکریم ارباب رجوع، کاهش موجودی پرونده ها، بهره وری منابع انسانی و تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی از مهمترین نکات و بایسته‌های مورد تأکید رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به شمار می‌رفت.

وی در جریان این بازدید با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو و در راستای رفع مشکلات و پیگیری درخواست‌های مطروحه حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.