حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
شناسه : 18246

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از کشف و معدوم‌سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته با ورود دادستانی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم نظارت بر کنترل بازار جهت جلوگیری از توزیع کالا‌های فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد شرایط بهداشتی و نظارت بر فروشگاه‌ها و […]

پ
پ

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از کشف و معدوم‌سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته با ورود دادستانی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم نظارت بر کنترل بازار جهت جلوگیری از توزیع کالا‌های فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد شرایط بهداشتی و نظارت بر فروشگاه‌ها و مراکز خرید، دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این راستا، ۲۹ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در یکی از کارخانه‌های حوزه قضایی فیروزکوه که قابلیت هیچ‌گونه مصرفی نداشته، کشف و توقیف شد.

وی اظهار کرد: در راستای اعمال ماده ۱۴ قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی با صدور دستور قضایی اقلام مکشوفه معدوم شد.

رضایی در پایان تاکید کرد: مدعی‌العموم در راستای حفظ حقوق عامه با اشخاصی که بهداشت عمومی را در معرض خطر قرار می‌هند، مماشات نمی‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.