حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
شناسه : 18171

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قاسمی وناجمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: امروز ۵۷ نفر با رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی دیدار و درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با آنان در میان گذاشتند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان با بیان این که افراد برای حضور […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قاسمی وناجمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: امروز ۵۷ نفر با رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی دیدار و درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با آنان در میان گذاشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان با بیان این که افراد برای حضور در ملاقات مردمی نیاز به وقت قبلی ندارند، اظهار کرد: به توصیه رئیس کل دادگستری گلستان همه مدیران قضایی استان گلستان علاوه بر یک روز خاص برای پاسخگویی تمام وقت به مراجعان، در طول هفته نیز در اتاق خود به روی مردم باز است.

وی افزود: در ملاقات مردمی امروز اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی دوباره به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی و درخواست رسیدگی زودتر به پرونده‌ها بیشترین درخواست‌های مردم را تشکیل می‌داد که از سوی مسئولان قضایی استان گلستان بررسی و دستورات لازم برای پیگیری این درخواست‌ها صادر شد.

وی گفت: علاوه بر مراجعه حضوری، شماره تلفن ۱۲۹ هم در طول شبانه روز، پاسخگوی پرسش‌های حقوقی و قضایی مردم است و افراد می‌توانند از مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.