حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
شناسه : 18159

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی «رضا باقریان» را به سمت «رئیس مرکز توسعه دانش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد» منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز توسعه دانش و پژوهش‌های […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی «رضا باقریان» را به سمت «رئیس مرکز توسعه دانش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز توسعه دانش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد تعیین می‌شوید.

انتظار دارد با سرلوحه قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم قوه‌قضاییه و با توکل وتلاش و بهره‌گیری مؤثر از منابع و امکانات موجود و در چارچوب قوانین و مقررات جاری و برنامه‌های ابلاغی در راستای تحقق اهداف و راهبرد‌ها و ارتقای روزافزون فعالیت‌های سازمان اقدام فرمایید.

توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر رضا باقریان مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)، مدیرکل پژوهشی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و مدیر انتشارات دانشگاه امام صادق (علیه السلام) (کسب عنوان ناشر برتر کشور طی ۳ سال متمادی ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲) را در کارنامه خود دارد. وی در تاریخ ۱۸ مرداد ماه به عنوان سرپرست این مرکز تعیین شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.