حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
شناسه : 18017

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با خانواده جانباز شهید ابوالفضل پور طیبی در شهرستان بجنورد دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده سپاه جواد الأئمه استان نیز حضور داشتند؛ حجت […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با خانواده جانباز شهید ابوالفضل پور طیبی در شهرستان بجنورد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده سپاه جواد الأئمه استان نیز حضور داشتند؛ حجت الإسلام والمسلمین نوری، نماینده، ولی فقیه در استان، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام گوشه‌ای از مصائب و درد و رنج‌های آل الله در ایام اسارت را خاطرنشان کرد.

وی شهید و شهادت را بالاترین درجه‌ای خواند که هر انسان آزاده‌ای آرزوی وصال آن را دارد و در ادامه شهید پور طیبی را از جمله افرادی توصیف کرد که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از سال‌های جانبازی به این درجه عظیم نائل و به خیل همرزمانش پیوست.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این دیدار خانواده شهدا و ایثارگران را مایه افتخار و عزت و سرافرازی این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: این عزیزان با بذل جان و جانبازی و جان فشانی و از خود گذشتگی و ایثار حماسه‌ای ماندگار را در دل تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بهره مندی از روحیه جهادی، صبر و تحمل مشقات و سختی‌ها و در همه حال توسل و توکل بر خدا از جمله درس‌هایی است که شهدا به ما آموخته اند.

شایان ذکر است شهید ابوالفضل پور طیبی از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و سپس در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به فیض جانبازی رسید و در ادامه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام روز دوشنبه اول محرم الحرام سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل همرزمانش پیوست و پیکر پاکش در قطعه گلزار شهدای شهرستان بجنورد آرام گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.