حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
شناسه : 17948

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از تندتر شدن ضرب آهنگ رسیدگی به پرونده‌ها خبر داد و گفت: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها یکی از مصادیق حقوق شهروندی است و برای تعیین تکلیف زودتر پرونده‌ها کمیته رفع اطاله دادرسی در دادگستری استان گلستان فعال‌تر می‌شود. رئیس […]

پ
پ

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از تندتر شدن ضرب آهنگ رسیدگی به پرونده‌ها خبر داد و گفت: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها یکی از مصادیق حقوق شهروندی است و برای تعیین تکلیف زودتر پرونده‌ها کمیته رفع اطاله دادرسی در دادگستری استان گلستان فعال‌تر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: در این کمیته آمار عملکرد شعب دادسراها، محاکم بدوی و تجدیدنظر دادگستری استان گلستان رصد می‌شود و در صورت نیاز با حضور قضات شعبی که موجودی زیادی دارند، مشکلات بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی خواهد شد.

وی گفت: بررسی همه قرار‌های بازداشت موقت صادر شده از نظر تناسب با اتهام و تعیین تکلیف افراد تحت قرار در مهلت قانونی موضوع دیگری است که در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان گلستان دنبال می‌شود.

آسیابی در این جلسه از دور جدید سرکشی‌های این هئیت از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های استان گلستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از همه بازداشتگاه‌ها و زندان‌های استان گلستان سرکشی کرده اند و در دور تازه این بازدید‌ها هم مشکلاتی که باید رفع می‌شد بررسی و در صورت قصور برای مسئولان ذیربط اعلام تخلف خواهد شد.

در ادامه جلسه هیئت، سه پرونده شکایت مربوط به حقوق شهروندی بررسی و تعیین تکلیف شد.

دبیرخانه هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری در گرگان به نشانی بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری استان گلستان مستقر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.