حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
شناسه : 17753

علی رستمی مدیرکل زندان های استان تهران طی دیدار با خانواده دو نفر از زندانیان نیازمند ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: در ماه‌های اخیر به خاطر تحریم‌ها و عواقب ناشی از کرونا، خانواده‌های برخی از زندانیان دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند، لذا بر اساس تأکیدات ریاست سازمان زندان ها تلاش بر این است با سرکشی […]

پ
پ

علی رستمی مدیرکل زندان های استان تهران طی دیدار با خانواده دو نفر از زندانیان نیازمند ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: در ماه‌های اخیر به خاطر تحریم‌ها و عواقب ناشی از کرونا، خانواده‌های برخی از زندانیان دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند، لذا بر اساس تأکیدات ریاست سازمان زندان ها تلاش بر این است با سرکشی به منزل زندانیان، تا حدی یاری رسان باشیم.
مدیر کل زندان‌های استان تهران که به منظور دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند و کمک به رفع مشکلات آنان به کرج رفته بود، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می‌برد، با مشکلات مالی مواجه شده اند، اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند گوشه‌ای از آلام آنان را رفع کند.
رستمی افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می‌باشد و چه خوب است که در شب‌های ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان برویم و بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده‌های آبرومندی هستند و به گونه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می‌شود.
بنا به این خبر، مدیر کل زندان‌های استان تهران به همراه محمدی معاون اداری مالی، اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار با حضور در منزل دو نفر از زندانیان و سرکشی خانواده‌های نیازمندشان  مشکلات آنان را بررسی کرده، مقرر شد برای فرزندان دانش آموز این دو خانواده تبلت و نیز لوازم خانگی اعطاء گردد.
همچنین در ادامه با مراجعه به ندامتگاه قزلحصار در شب نشینی زندانیان حاضر شده، به صورت حضوری مشکلات زندانیان را که اغلب به پرونده‌های قضایی مربوط می‌شد، بررسی کردند.   شایان ذکر است؛مدیر کل زندان‌های استان تهران از بخش‌های مختلف ندامتگاه نیز بازدید و دستورات لازم را در خصوص ارتقای خدمات رفاهی و بهداشتی مددجویان صادر کرد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.