حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
شناسه : 17643

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به سند تحول قضایی و اجرایی شدن آن در دستگاه قضایی استان کردستان، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفت بحث بررسی پرونده‌های وارده بود. وی ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۲۸ هزار و ۶۰۰ […]

پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به سند تحول قضایی و اجرایی شدن آن در دستگاه قضایی استان کردستان، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفت بحث بررسی پرونده‌های وارده بود.

وی ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۲۸ هزار و ۶۰۰ پرونده به دادگستری استان کردستان وارد شد که با تلاش همکاران بررسی سریع آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان کردستان، تصریح کرد: از تعداد ۲۸ هزار پرونده وارده به استان کردستان در سال جاری، نزدیک به ۳۰ هزار و ۹۰۰ پرونده رسیدگی و منجر به صدور حکم گردید به گونه‌ای که تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده از مانده پرونده‌های قبلی مختومه گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.