حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
شناسه : 17625

رئیس کل دادگستری خوزستان و هئیت همراه در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی و تحقق شعار سال، از روند تولید نخ کارخانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد. حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه معاونین قضایی،رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری خوزستان و هئیت همراه در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی و تحقق شعار سال، از روند تولید نخ کارخانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه معاونین قضایی،رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی (ره) در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری پیرامون تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تولید با حضور در کارخانه تولید نخ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند تولید این کارخانه قرار گرفتند.

وی در این بازدید گفت: دستگاه قضایی خوزستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث رونق و جهش تولید و تاکید معظم له بر رفع موانع تولید و اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: با راهکار‌های مناسب و حمایت جهادی مدیران واحد‌های صنعتی و همراهی جدی مسئولان، نگاه‌ها را به جای تمرکز بر دروازه‌های ورودی گمرک، به سمت دستان توانمند جوانان کشورمان سوق داد تا دیگر کارخانه‌ای تعطیل نشود و چراغ خانه‌هایی که کار و بارشان در گرو چرخش چرخ‌های تولید است هم کم سو نگردد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه با اشاره به موانع اداری و بانکی بر سر راه تولیدکنندگان، حذف این موانع را امری مقدور و امکان پذیر و در گرو حمایت و همراهی مسئولان دانست.

در این بازدید مدیر کارخانه تولیدی نخ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی، به بیان گزارشی از وضعیت تولید این کارخانه و صادرات محصولات آن پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.