حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
شناسه : 17572

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی از “قاچاقچی فریم عینک” در شهرستان اندیمشک خبر داد. به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: با دریافت گزارش نیروی انتظامی مبنی بر توقیف یک دستگاه خودرو و کشف و ضبط ۷ هزار و ۶۰۰ فریم […]

پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی از “قاچاقچی فریم عینک” در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: با دریافت گزارش نیروی انتظامی مبنی بر توقیف یک دستگاه خودرو و کشف و ضبط ۷ هزار و ۶۰۰ فریم عینک قاچاق، این گزارش به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان افزود: رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی اندیمشک پس از بررسی و استعلام، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط کالا و پرداخت ۲ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که با توجه به قطعی شدن حکم صادره، جریمه وصول شده است.

قاچاقچی لوازم خانگی ۱.۹ میلیارد ریال جریمه شد

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم نیز از جریمه ۱.۹ میلیارد ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

مهدی ریاضی در این باره گفت: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در موقعیت اتوبان قم – تهران به یک دستگاه خودروی سواری مظنون و در بازرسی از این خودرو، محموله ۱۴۰ همزن برقی، ۷ دستگاه اتو بخار و ۱۲۰ دستگاه میوه خشک کن به ظن قاچاق کشف و گزارش تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت محکوم و با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً حکم به پرداخت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد و بر اساس قانون، محموله مکشوفه توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.