حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
شناسه : 17453

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار داشت: چنانچه در روز‌های آینده وکلا در اولویت واکسن قرار نگیرند، کانون وکلا اقوام به تعقیب مسئولیت کیفری مسئولانی که منجر به مرگ وکلا شده‌اند، می‌کند. دکتر جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در نشست خبری خود صبح امروز (دوشنبه) در رابطه با واکسیناسیون وکلا بیان کرد: در […]

پ
پ

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار داشت: چنانچه در روز‌های آینده وکلا در اولویت واکسن قرار نگیرند، کانون وکلا اقوام به تعقیب مسئولیت کیفری مسئولانی که منجر به مرگ وکلا شده‌اند، می‌کند.

دکتر جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در نشست خبری خود صبح امروز (دوشنبه) در رابطه با واکسیناسیون وکلا بیان کرد: در شرایطی که یکی از خطر پذیر اقشار کشور وکلای دادگستری هستند که هر روزه در دادسراها، مراجع قضایی و زندان‌ها در معرض ابتلا به ویروس هستند، جای تاسف است که درخواست‌ های مکرر کانون وکلای دادگستری برای در اولویت قرار گرفتن وکلا هنوز مورد اجابت متولیان امر قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: قریب به 5 هزار نفر از وکلا مبتلا به کرونا شدند و بیش از 200 نفر از وکلا در نتیجه ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند؛ مسئولانی که از اولیت قرار دادن این قشر خوددداری کردند، باید پاسخگوی فوت این وکلا باشند.

دکتر مالکی افزود: مسئولیت کیفری برای این افراد وجود دارد و چنانچه در روز‌های آینده وکلا در اولویت واکسن قرار نگیرند، کانون وکلا اقوام به تعقیب مسئولیت کیفری مسئولانی که منجر به مرگ وکلا شده اند می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.