حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
شناسه : 17471

 چندی پیش و همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در اینستاگرام، به نشانی @ejeii_org و با انتشار فرازهایی از نامه حضرت امیر به مالک اشتر، آغاز به کار کرد. کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق این صفحه علاوه بر آگاهی از اخبار و مواضع رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و […]

پ
پ

 چندی پیش و همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در اینستاگرام، به نشانی @ejeii_org و با انتشار فرازهایی از نامه حضرت امیر به مالک اشتر، آغاز به کار کرد.

کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق این صفحه علاوه بر آگاهی از اخبار و مواضع رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه، نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با هدف دیده‌بانی مردمی، مطرح کنند.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، مخاطبان همچنین می‌توانند صفحات رئیس قوه قضاییه در شبکه‌های اجتماعی آپارات و روبیکا را نیز با شناسه ejeii_org دنبال کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.