حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17825 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
شناسه : 17408

نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی به ریاست حجت‌الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزار شد. مدیریت منابع آب در استان خراسان شمالی و بررسی نحوه اجرای طرح نماد در جوامع هدف از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت. رئیس کل […]

پ
پ

نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی به ریاست حجت‌الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزار شد.

مدیریت منابع آب در استان خراسان شمالی و بررسی نحوه اجرای طرح نماد در جوامع هدف از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) در استان خراسان شمالی را موفقیت آمیز دانست و از آن به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی نام برد.

وی افزود: آموزش و پرورش در این حوزه پیش‌رو است و با حفظ کرامت و در نظر گرفتن عزت دانش آموزان اقدامات متعدد بازدارنده‌ای را به انجام رسانده و تداوم این روند کماکان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت بالای اجرای این طرح از مسئولان ذی‌ربط و متولیان امور خواست که اقدامات خود را منطبق با اهداف پیش بینی شده و در چارچوب ضوابط و بر اساس معیار‌های کاملا کارشناسی به انجام برسانند تا دانش آموزان به جای درمان و رفع مشکلاتشان دچار عواقب سوء ناشی از مدیریت‌های ناصواب نشوند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پایان استفاده از تمامی فرصت‌ها و بکارگیری توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و امکانات و ظرفیت‌های موجود را در کنار حسن تدبیر و مدیریت شایسته از مهمترین ساز و کار‌های مؤثر در رفع مشکلات یاد شده برشمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.