حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
شناسه : 17363

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه کشف ١٢٧کیلو و ٩٠٠ گرم شیشه از یک دستگاه اتومبیل لوکس در زمان خروج از استان توسط ایست و بازرسی پاسگاه شهید جنتی فر خرمبید انجام شده است بیان کرد: ارزش این محموله مواد مخدر صنعتی بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه کشف ١٢٧کیلو و ٩٠٠ گرم شیشه از یک دستگاه اتومبیل لوکس در زمان خروج از استان توسط ایست و بازرسی پاسگاه شهید جنتی فر خرمبید انجام شده است بیان کرد: ارزش این محموله مواد مخدر صنعتی بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال می‌باشد.

وی با تقدیر از هوشیاری نیروی انتظامی شهرستان خرمبید استان فارس در کشف این محموله که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود گفت: در همین خصوص دو متهم که اهل استان‌های شرقی کشور می‌باشند با صدور قرار تأمین مناسب از سوی مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری فارس ضمن هشدار به خانواده‌ها و تأکید بر مراقبت از فرزندان خود در برابر مصرف مواد مخدر صنعتی تصریح کرد: مواد مخدر صنعتی تأثیرات منفی و جبران ناپذیری را بر جسم و روان مصرف کنندگان بر جای می‌گذارد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی برخورد قاطع و سخت با قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی را در دستور کار قرار داده است و این موضوع همواره یکی از تأکیدات مهم امنیتی به روساء و دادستان‌های حوزه قضایی استان فارس می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.