حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
شناسه : 17360

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان  و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان نظارتی مربوطه استان بصورت سرزده از مراکز توزیع مرغ در بازار بزرگ رشت بازدید کردند.سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان هدف از این بازدید را کنترل و نظارت بر مراکز توزیع […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان  و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان نظارتی مربوطه استان بصورت سرزده از مراکز توزیع مرغ در بازار بزرگ رشت بازدید کردند.
سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان هدف از این بازدید را کنترل و نظارت بر مراکز توزیع مرغ شهرستان رشت عنوان و تصریح کرد: جلسات متعددی در دادگستری استان گیلان در راستای تنظیم و کنترل قیمت مرغ تشکیل شده است و دادستانی مرکز استان نیز از این پس نظارت‌های مستمری را از واحد‌های تولیدی، کشتارگاه‌ها و زنجیره‌های توزیع و واحد‌های صنفی اعمال خواهد کرد.
وی در ادامه به فعالان عرصه تولید و توزیع مرغ در سطح استان هشدار داد تا در چارچوب قانونی عمل کرده، در غیر این صورت به عنوان اخلال کنندگان در نظام توزیع مواد غذایی با آنان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.
دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به این که در بازدید میدانی اکثر کسبه و همشهریان از نحوه توزیع مرغ اظهار رضایت داشتند، افزود: از این پس بازرسان دادسرا و تعزیزات به صورت پنهانی از مراکز توزیع مرغ بازرسی به عمل آورده و چنانچه عملی مغایر با قانون مشاهده کنند نه به عنوان یک تخلف بلکه به عنوان یک جرم، مطابق قانون و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.