حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
شناسه : 17316

پژمان پروین با بیان اینکه تعدادی از پزشکان متخصص جهادی با حضور اهواز، در زندانهای سپیدار و مرکزی اهواز مستقر شدند و بیش از ۱۹۰ زندانی را تحت درمان قرار دادند گفت: در هفته ای که گذشت،۲نفر از پزشکان متخصص دهان و دندان با حضور در زندان های سپیدار و مرکزی اهواز ، ۱۴۵ زندانی را […]

پ
پ

پژمان پروین با بیان اینکه تعدادی از پزشکان متخصص جهادی با حضور اهواز، در زندانهای سپیدار و مرکزی اهواز مستقر شدند و بیش از ۱۹۰ زندانی را تحت درمان قرار دادند گفت: در هفته ای که گذشت،۲نفر از پزشکان متخصص دهان و دندان با حضور در زندان های سپیدار و مرکزی اهواز ، ۱۴۵ زندانی را طی دو روز معاینه و نسبت به ارائه درمانی اقدام کردند.

مدیرکل زندانهای خوزستان در ادامه از حضور پزشک متخصص ارتوپد در زندان مرکزی اهواز خبر داد و گفت: یک متخصص ارتوپد نیز با حضور در زندان مرکزی اهواز، ۴۶ زندانی را معاینه و تجویز لازم برای درمان بیماریهای آنان را ارائه داده است که به این ترتیب حدود ۱۹۰ زندانی طی هفته ای که گذشت مورد معاینه پزشکان متخصص قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: با بیان اینکه در راستای سیاستهای تحولی و تعالی نظام قضایی و بر مبنای تاکیدات رییس سازمان زندان های کشور پیرامون استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در همه زمینه های خدماتی ، اصلاحی و تربیتی در طول یکسال گذشته، بیش از۲۲۰۰ زندانی در زندانهای استان توسط پزشکان متخصص عضو جامعه بسیج متخصصین و پزشکان جهادی معاینه و تحت درمان قرار گرفته اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.