حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
شناسه : 17304

کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران بابیان اینکه تجربه مقابله با فساد در حوزه‌های مختلف علی الخصوص شهرداری‌ها باید درس عبرتی برای همه افراد باشد، تصریح کرد: همه اعضای شورا امانتدار جایگاهی هستند که توسط مردم به ایشان داده شده و باید در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند. […]

پ
پ

کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران بابیان اینکه تجربه مقابله با فساد در حوزه‌های مختلف علی الخصوص شهرداری‌ها باید درس عبرتی برای همه افراد باشد، تصریح کرد: همه اعضای شورا امانتدار جایگاهی هستند که توسط مردم به ایشان داده شده و باید در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند.

کریمی درادامه با تاکید بر اهمیت نقش شورا‌ها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای شورا اظهار داشت: توسعه شهر بدون هم فکری، همدلی و تلاش مضاعف و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای میسرنمی شود و باید با برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه و پیشرفت شهر و خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اقدام شود.

وی افزود: دادستانی با تمام توان و ظرفیت در جهت رفع مشکلات، شورا‌های اسلامی را همراهی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.