حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
شناسه : 17134

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند، ظرف چند روز آینده، آزاد خواهند شد. صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان اعتراضات کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند، ظرف چند روز آینده، آزاد خواهند شد.

صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان اعتراضات کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت هستند، دیدار و پس از استماع صحبت‌های آنان، دستورات آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این رابطه بیان کرد: در روزهای اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضائیه تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند، ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد.

وی ادامه داد: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و همچنین به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندین نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها اخیر دست داشتند برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: در این دیدار برخی از این بازداشت شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیفات قرار و سپردن وثیقه کفالت بزودی آزاد خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.