حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
شناسه : 17096

پیرو دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی عملکرد دستگاه‌های متولی ذی‌ربط در کنترل بازار و رسیدگی به گرانی‌های افسارگسیخته، بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ذی‌ربط وضعیت کنونی بازار یاسوج را بررسی و تصمیمانی در این زمینه اتخاذ کرد. ابوالفتح […]

پ
پ

پیرو دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی عملکرد دستگاه‌های متولی ذی‌ربط در کنترل بازار و رسیدگی به گرانی‌های افسارگسیخته، بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ذی‌ربط وضعیت کنونی بازار یاسوج را بررسی و تصمیمانی در این زمینه اتخاذ کرد.

ابوالفتح ابوالهادی، بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست مصوب شد که تعداد بازرسی‌های تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اصناف از بازار با سرعت، دقت و جدیت بیشتری انجام پذیرد.

وی با گلایه از کمبود سیمان و افزایش قیمت ناگهانی آن ابراز نگرانی کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باید زمینه‌ای را فراهم کند تا کارخانه سیمان مارگون بتواند به چرخه تولید بازگردد.

بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: همچنین در زمینه بازار میوه و تره‌بار مشکلاتی وجود دارد که متولیان امر باید جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت میوه در این استان چاره‌اندیشی کرده و با هماهنگی و هم‌فکری جهت ایجاد بازار میوه و تره‌باردر استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات لازم را انجام دهند.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد همراه مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت، معاون نظارت و بازرسی اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بازار شهر یاسوج بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.