حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
شناسه : 17093

عباس حسینی‌پویا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات و اداره کل بازرسی استان خوزستان در خصوص برخی سوء جریانات در قرارداد‌های خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفا خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب‌های سطحی فاضلاب استان خوزستان و دخیل بودن برخی […]

پ
پ

عباس حسینی‌پویا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات و اداره کل بازرسی استان خوزستان در خصوص برخی سوء جریانات در قرارداد‌های خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفا خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب‌های سطحی فاضلاب استان خوزستان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و سابق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شد که در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان خوزستان در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: در جریان این پرونده، پنج نفر از مدیران و کارکنان سابق و فعلی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و مجریان پروژه‌های مربوط به تصفیه خانه‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام خمینی (ره) و ماهشهر، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شده‌اند.
حسینی پویا ادامه داد: افراد دیگری نیز در مظان اتهام قرار دارند که به محض جمع آوری دلایل، به دادسرای استان خوزستان احضار و یا در صورت عدم حضور در دادسرا، طبق قانون جلب می‌شوند.
وی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و رسیدگی به نتیجه در این پرونده نقش کلیدی داشتند، گفت: پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره اطلاعات استان خوزستان قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.