حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
شناسه : 17029

دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی با ۶۶ نفر از مراجعان برگزار شد. در این دیدار که با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در دادگستری استان ایلام برگزار شد، مراجعان مشکلات و درخواست‌های خود را به صورت مستقیم با عالی‌ترین مقام قضایی […]

پ
پ

دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی با ۶۶ نفر از مراجعان برگزار شد.

در این دیدار که با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در دادگستری استان ایلام برگزار شد، مراجعان مشکلات و درخواست‌های خود را به صورت مستقیم با عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام مطرح کرده و وی پس از استماع و بررسی، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد خجسته قربان و غدیر، تمسک به ولایت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) را تنها راه سعادت، رستگاری و رسیدن به کمال انسانی خواند و افزود: گسترش عدالت و مقابله با ظلم و ستم از اصلی‌ترین محور‌های سیره امام علی (علیه السلام) است که مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه متولی اجرای آن در جامعه است.

وی خدمت به خلق، تکریم مردم و کرامت محوری در برخورد با مراجعین را در راستای سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و تصریح کرد: جلسات ملاقات مردمی به صورت منظم در راستای تکریم مراجعین و تحقق عدالت آسان در کلیه حوزه‌های قضایی استان ایلام برگزار می‌شود.

گفتنی است شهروندان گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونان قضایی وی به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.