حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
شناسه : 16911

با حضور احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان آیین تکریم و معارفه رئیس و دادستان حوزه قضایی شهرستان کیار صبح امروز برگزار شد. رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر اینکه استقلال قاضی و دستگاه قضا نافی تعامل و ارتباط این نهاد […]

پ
پ

با حضور احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان آیین تکریم و معارفه رئیس و دادستان حوزه قضایی شهرستان کیار صبح امروز برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر اینکه استقلال قاضی و دستگاه قضا نافی تعامل و ارتباط این نهاد با دستگاه‌های دیگر نیست، تصریح کرد: قطعا خدمتگزاری مضاعف به مردم و حل و فصل مشکلات جز با همکاری و تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر امکان پذیر نیست و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیست.  

بهرامی در بخشی از سخنان خود به موضوع صیانت از بیت المال اشاره و یکی از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را مبارزه با فساد و حفظ حقوق بیت المال عنوان کرد.

وی افزود: مسأله بیت المال نه تنها شامل مردم زمان حال می‌شود؛ بلکه نسل‌های بعد را نیز در بر می‌گیرد و این خود دلیلی برای صیانت و پاسداری از منابع ملی و بیت المال که می‌بایست کلیه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های قضایی، نظارتی و امنیتی نسبت به آن توجه جدی و کافی داشته باشند.

در آیین تکریم و معارفه رئیس و دادستان حوزه قضایی شهرستان کیار علی غفاری به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی و از زحمات حجت الله خوشوقت ریاست پیشین دادگستری تجلیل شد. همچنین در این آیین رضا قاسمی رستمی نیز به عنوان دادستان جدید دادسرای عمومی شهرستان کیار منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.