حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
شناسه : 16908

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه جمعی از معاونان خود روز گذشته از دو دادگاه عمومی بخش بلداجی و گندمان بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جریان این دو بازدید وضعیت امکانات و تجهیزات اداری در مجموعه‌های قضایی را مورد بررسی قرار داد.   وی همچنین با […]

پ
پ

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه جمعی از معاونان خود روز گذشته از دو دادگاه عمومی بخش بلداجی و گندمان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جریان این دو بازدید وضعیت امکانات و تجهیزات اداری در مجموعه‌های قضایی را مورد بررسی قرار داد.  

وی همچنین با تأکید بر استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها به منظور کاستن از مراجعات مردمی به شعب دادگاه‌ها شد.

در سفر رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به دو بخش بلداجی و گندمان از کارکنان نمونه دادگاه‌های این دو بخش نیز تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.