حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
شناسه : 16690

عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در استان کرمان اظهار داشت: حفظ حقوق عامه، نظارت بر بازار‌های مصرفی کالا، آموزش ضابطین و استفاده از سامانه‌های هوشند سازی پرونده قضایی از جمله موارد دارای اولویت در این دادسرا طی سال گذشته به شمار می‌رود.دهقانی افزود: جلسات توجیهی متعدد با اعضای اتاق اصناف، شبکه […]

پ
پ

عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در استان کرمان اظهار داشت: حفظ حقوق عامه، نظارت بر بازار‌های مصرفی کالا، آموزش ضابطین و استفاده از سامانه‌های هوشند سازی پرونده قضایی از جمله موارد دارای اولویت در این دادسرا طی سال گذشته به شمار می‌رود.
دهقانی افزود: جلسات توجیهی متعدد با اعضای اتاق اصناف، شبکه بهداشت و مسئولان اداره صمت، حضور متوالی در بازار و بررسی وضعیت قیمت ها، نظارت بر توزیع مایحتاج مردم و نظارت بر توزیع نهاده‌های دامی، گوشت، مرغ گرم و روغن از دیگر اقدامات صورت گرفته در این دادسرا طی سال گذشته بوده است.
وی وضعیت امنیتی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در خصوص جرائمی مانند نزاع‌های دسته جمعی و تیر اندازی با قید فوریت و بدون هیچگونه اغماض رسیدگی شده و مراتب پرونده نیز به مرکز استان گزارش می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در استان کرمان، شناسایی چالش‌ها و عوامل بروز چالش‌های پیش رو در نظام قضایی را لازم برشمرد و تصریح کرد: احیاء حقوق عامه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دادسرا از جمله برنامه‌های جدی در دادگستری بافت به شمار می‌رود.
دهقانی ابراز داشت: آموزش مستمر ضابطین، بازدید‌های متعدد از زندان و گفتگوی حضوری با مددجویان، نظارت بر بازار‌های مصرف، آموزش مستمر کارمندان اداری و آموزش جهت استفاده حداکثری از سامانه‌های هوشمند سازی پرونده، استفاده از واحد‌ها و ظرفیت‌های مردم‌نهاد مانند مصلحین در سازش پرونده‌ها و کاهش ورودی ها، اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی، حفظ شان و کرامت همکاران قضایی اداری و ارباب رجوع و استفاده از فناوری هوشمند در فرآیند صدور آراء در رسیدگی قضائی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.