حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
شناسه : 16659

رئیس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از شعب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع قضایی را از نزدیک بررسی کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در جمع قضات و کارکنان دادسرا […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از شعب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در جمع قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز با بیان این که در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا یکی از برنامه‌های مد نظر ریاست قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای گسترش عدل و عدالت، مبارزه جدی تر، قاطع‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه‌ها است گفت: لازم است در دوران جدید دستگاه قضایی، قضات دادگستری استان در راستای فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب و ریاست معظم قوه قضائیه در برخورد با مفسدین قاطعانه‌تر و بدون تبعیض، سرسوزنی اغماض و چشم پوشی نکنند و در چارچوب قانون در همه عرصه‌ها با فساد مقابله کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این دیدار ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبود‌های موجود، برهم افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مراجعان در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی و نیز اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر داشتن روحیه و مواضع انقلابی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان فارس به ویژه کارکنان دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز علیرغم داشتن روحیه انقلابی قاطعانه از مواضع انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مواضع رهبرمعظم انقلاب دفاع کنند.

وی در این بازدید سرزده بر محور قرار گرفتن کار جهادی تأکید کرد و افزود: دستگاه قضایی حامی و پشتیبان مردم در احقاق حقوقشان است بنابراین باید با روحیه انقلابی، رعایت نظم و انضباط، دقت و سرعت در رسیدگی ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌های مهم و امنیتی زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضایی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این که بخش زیادی از امنیت شیراز در گرو اهتمام و تلاش قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و ضابطان دستگاه قضایی است از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیرازبه ویژه دکتر ساداتی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز قدردانی کرد و گفت: کاهش آمار پرونده‌های قضایی، نظم و انضباط اداری، به روز بودن اوقات رسیدگی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا و تکریم ارباب رجوع نشان از عملکرد مطلوب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.