حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شناسه : 16365

ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان راور در استان کرمان اظهار کرد: تعداد ۵۰ دستگاه غیرمجاز ارز با همکاری و تلاش مأموران پلیس آگاهی دایره ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی و کارکنان اداره برق و با دستور و در حضور مسئولان قضایی این شهرستان، کشف شد.وی بیان کرد: ماینر‌ها از دو واحد غیر مجاز کشف و […]

پ
پ

ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان راور در استان کرمان اظهار کرد: تعداد ۵۰ دستگاه غیرمجاز ارز با همکاری و تلاش مأموران پلیس آگاهی دایره ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی و کارکنان اداره برق و با دستور و در حضور مسئولان قضایی این شهرستان، کشف شد.
وی بیان کرد: ماینر‌ها از دو واحد غیر مجاز کشف و جمع آوری و در این رابطه چندین متهم شناسایی شده است و تحقیقات جهت شناسایی سایر رابطین و فعالین ادامه خواهد داشت.
رئیس دادگستری راور اظهار کرد: متأسفانه بخشی از کمبود برق مربوط به استفاده غیرقانونی از برق برای تولید ارز دیجیتال است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به شدت با استخراج کنندگان ارز که غیرقانونی است برخورد می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از مکان‌های مشابه به اداره برق و مراجع انتظامی اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.