حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
شناسه : 16382

محمدرضا حداد، معاون رئیس کل دادگستری یزد در امور شورا‌های حل اختلاف در آیین افتتاح شعبه داوری ویژه صنایع و معادن در خانه صنعت مرکز استان اظهار داشت: مرکز توسعه حل اختلاف در سه حوزه داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف فعال است تا بتواند از ورود بخش قابل توجهی از پرونده‌ها به دستگاه قضایی […]

پ
پ

محمدرضا حداد، معاون رئیس کل دادگستری یزد در امور شورا‌های حل اختلاف در آیین افتتاح شعبه داوری ویژه صنایع و معادن در خانه صنعت مرکز استان اظهار داشت: مرکز توسعه حل اختلاف در سه حوزه داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف فعال است تا بتواند از ورود بخش قابل توجهی از پرونده‌ها به دستگاه قضایی جلوگیری کرده و تلاش دارد اختلافات را در بستر میانجی گری فارغ از فضای قضایی حل و فصل نماید.
وی تصریح کرد: حمایت از صنایع و معادن توسط دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال یک ظرفیت بسیار ارزشمند است که با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مدیران صنایع و صنعت گران استان هیچ دغدغه‌ای در عرصه تولید و عرضه محصولات تولیدی خود نداشته باشند.
حداد، به کسب رتبه نخست کشوری استان یزد در امر صلح و سازش از سوی مرکز توسعه حل اختلاف در اردیبهشت ماه اشاره کرد و بیان داشت: شورا‌های حل اختلاف که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغار نموده در حال حاضر اولویت مهم و راهبردی خود را ایجاد صلح و سازش در دعاوی قرار داده است.
وی هدف و فلسفه نهاد‌های حل اختلاف را سازش میان اصحاب دعوا از طریق داوری و میانجیگری بیان داشت و گفت: یکی از نتایج بارز آن جلوگیری از ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی و بدنبال آن رضایت مندی اصحاب دعوی از عملکرد دستگاه قضایی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.