حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
شناسه : 16380

علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران به منظور بررسی مشکلات حقوقی و قضایی واحد‌های تولیدی از کارخانه‌های کفش البرز و بهسازین تهران واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید بعمل آورد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با […]

پ
پ

علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران به منظور بررسی مشکلات حقوقی و قضایی واحد‌های تولیدی از کارخانه‌های کفش البرز و بهسازین تهران واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید بعمل آورد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با میزان به تعدادی از تخلفاتی که ممکن است بانک‌ها در اعطاء تسهیلات مرتکب شوند، از قبیل ارائه تسهیلات بانکی با نرخ سود مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، بلوکه سازی بخشی از تسهیلات واگذار شده در حساب سپرده، اخذ وثیقه بیش از ارزش تسهیلات اعطایی و… اشاره کرد.  

وی در ادامه تصریح کرد: نظر به اینکه کارخانجات مذکور با بانک‌های عامل مشکلاتی دارند که عدم رفع آن‌ها می‌تواند موجبات تعطیلی یا وقفه در کار واحد‌های تولیدی را فراهم کند، مطابق هماهنگی‌های فی مابین مقرر شد؛ معاونت قضایی دادگستری استان تهران به منظور رفع موانع حقوقی و قضایی جلساتی را برگزار و اقدامات و پیگیری‌های لازم را به انجام برساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.