حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
شناسه : 16349

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جریان سفر به استان کردستان با حضور در منزل شهید شکیبا سلیمی با خانواده این شهید ترور در سنندج دیدار و گفتگو کرد. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم همه ما توفیق ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را داشته […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جریان سفر به استان کردستان با حضور در منزل شهید شکیبا سلیمی با خانواده این شهید ترور در سنندج دیدار و گفتگو کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم همه ما توفیق ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: امنیت، آسایش و عزت کنونی کشور مدیون خون شهداست و یقیناً با کوچک‌ترین کوتاهی در حق خانواده‌های معظم شهدا، پاسخی در مقابل شهدا نخواهیم داشت.

خانواده معظم شهید شکیبا سلیمی نیز در این دیدار بر تداوم و گذشتن از جان خود در راه شهدا تأکید داشتند.

سرهنگ پاسدار شهید «شکیبا سلیمی» از فرماندهان دلاور سپاه و افتخار کردستانی‌ها ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در درگیری رزمندگان سپاه بیت‌المقدس با مزدوران ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، همراه با دو رزمنده دیگر در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار محل زادگاهش سریش‌آباد به خاک سپرده شد.

وی در سال‌های ۹۱ تا آبان‌ماه ۹۵ فرماندهی سپاه شهرستان سروآباد و از سال ۹۵ تا هشتم مردادماه ۹۸ فرماندهی سپاه شهرستان مریوان را برعهده داشت.

سردار علیرضا مدنی جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، معاون نظارت و بازرسی و توسعه مدیریت و منابع، مدیران کل حفاظت اطلاعات، حوزه ریاست و روابط عمومی و نظارت و ارزیابی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین رئیس جدید و سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کردستان و دادستان نظامی استان نیز در این دیدار حضور داشتند

دیدار با خانواده شهید ابراهیم محمدی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین با حضور در منزل شهید ابراهیم محمدی، از نزدیک و در یک فضای صمیمی، جویای وضعیت احوال این خانواده شهید کردستان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با یادآوری اینکه امنیت پایدار کنونی کشور و استان کردستان مرهون رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و شهادت‌طلبی شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: امیدوارم خداوند این توفیق را به همه ما عطا کند که در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداریم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را موجب تقویت روحیه خدمت دانست و یادآور شد: خانواده معظم شهدا مایه عزت، اقتدار و سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید همواره حرمت آنان حفظ شود.

ابراهیم محمدی، با سابقه طولانی خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۱ با تیراندازی عوامل مزدور و وطن فروش گروهک تروریستی کومله در نزدیکی شهرستان سنندج شربت شهادت را نوشید و به کاروان پرافتخار شهدای مبارزه با اشرار و گروهک‌های کرد ضدانقلاب ملحق شد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.