حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
شناسه : 16391

اصغر ستائی مختاری، رییس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: تقویت سطح مهارت‌های زندگی افراد از طریق افزایش کیفیت ارائه خدمات مراکز مشاوره برای ورود موثر به مسائل خانوادگی و کاهش طلاق از دیگر روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی است.وی در ادامه از اقدامات انجام شده اداره بهزیستی در حوزه […]

پ
پ

اصغر ستائی مختاری، رییس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: تقویت سطح مهارت‌های زندگی افراد از طریق افزایش کیفیت ارائه خدمات مراکز مشاوره برای ورود موثر به مسائل خانوادگی و کاهش طلاق از دیگر روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی است.
وی در ادامه از اقدامات انجام شده اداره بهزیستی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده تشکر و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید کرد.
دادستان شهرستان جیرفت نیز از تعامل مثبت و سازنده اداره بهزیستی شهرستان با دادستانی در ارتباط با جامعه هدف و نیز موارد ارجاع شده از طرف دادسرا تشکر و قدردانی کرد و افزود: قوه قضائیه یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دستاورد‌های ارزشمندی در برقراری امنیت و عدالت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه مردم داشته است.
سلامی با بیان اینکه خدمت به جامعه از افتخارات دستگاه قضا به شمار می‌رود، عنوان کرد: حفظ تعامل موجود بین دو دستگاه و تقویت این همکاری در راستای بهتر زیستن جامعه مورد تاکید است.
محمد رضا نژاد رئیس بهزیستی شهرستان جیرفت نیز گفت: نگاه اجتماعی و پیشگیرانه مسئولان قضایی این شهرستان باعث تعامل بیشتر و پیشبرد اهداف سازمانی اداره بهزیستی و مجموعه‌های وابسته اجتماعی شده است.
رضا نژاد رئیس اداره بهزیستی با قدردانی از حمایت‌های دادگستری از فعالیت‌های بهزیستی، و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: مجموعه بهزیستی در سطح ملی، استانی و شهرستان‌های استان تمام توان خود را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب‌های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه‌های علمی و تخصصی درحوزه‌های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی مدیریت آسیب‌های اجتماعی را نیازمند عزم ملی و برنامه ریزی کلان کشوری و ورود تاثیر گذار همه سازمان‌های مرتبط دانست و افزود: قدردان همکاری‌های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی در شهرستان جیرفت هستیم واز حمایت‌های ریس دادگستری و دادستان جیرفت از مجموعه بهزیستی کمال تشکر را داریم، قطعا نگاه اجتماعی و پیشگیرانه، مسئولان قضایی جیرفت کار ما را ساده‌تر کرده است.
وی تاکید کرد: امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه کاهش وکنترل آسیب‌های اجتماعی، شاهد کاهش چشمگیر ورودی‌های بهزیستی و دادگستری در جیرفت باشیم.
گفتنی است؛ در ادامه این نشست مقام‌های قضایی و رئیس اداره بهزیستی از میز خدمت مشاوره خانواده، روانشناسی و نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که به مناسبت هفته قوه قضاییه به همت دفتر اجتماعی و پیشگیری دادگستری در محل دفتر اجتماعی و سالن‌های دادگستری دایر شده بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.