حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شناسه : 16138

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان در اولین روز هفته قوه قضائیه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و تسلیت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان داشت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا بخشی از عملکرد ها، اقدامات و تلاش‌های […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان در اولین روز هفته قوه قضائیه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و تسلیت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان داشت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا بخشی از عملکرد ها، اقدامات و تلاش‌های دستگاه قضایی بصورت کارشناسی و تخصصی برای مردم، مسئولین و مدیران منعکس شود و مردم اقدامات سیستم دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه را ارزیابی کنند.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در بزرگداشت و انعکاس دستاورد‌های دستگاه قضایی در این ایام تدارک دیده شده است و همه همکاران ما تلاش می‌کنند با وجود محدودیت‌ها از لحاظ نیرو‌های انسانی و امکانات با کار جهادی در راه احقاق حقوق عامه گام‌های بلندی بردارند.
عتباتی افزود: برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ تدوین وبرای اجرا به واحد‌های قضایی استان ابلاغ شده است. این برنامه دارای ابعاد بسیار متنوع وکاربردی هست که با اجرای آن دستگاه قضایی استان رشد چشم گیری خواهد داشت.
وی در پایان صحبت‌های خود نهاد نمایندگی، ولی فقیه را رکن رکین نظام خواند وحمایت مستمر از دستگاه قضایی را خواستار شد.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه هم ضمن تبریک میلاد امام هشتم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر با بیان حدیثی در باب قضا به اهمیت بالای امر قضاوت در جامعه اسلامی پرداخت واین منصب را خطیر وحساس خواند وقضات را به مراقبت دائم وتزکیه نفس فرا خواند.
وی از اقدامات فساد ستیز دستگاه قضا در سال‌های اخیر ابراز خرسندی نمود وتداوم این رویکرد را موجب رضایت مردم وارتقا جایگاه قوه قضائیه دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.