حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
شناسه : 16117

نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان،در حال برگزاری است. سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از مبارک‌ترین کار‌هایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روز‌های هفته […]

پ
پ

نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان،در حال برگزاری است.

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از مبارک‌ترین کار‌هایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روز‌های هفته قوه قضاییه به تولید اختصاص یافت و امروز تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور از کارخانجات و واحد‌های تولیدی بازدید داشتند که امر مبارکی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مسئله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید قرار دارد و در همین مدت با مدیران ۱۵۰۰ واحد و بنگاه تولیدی و کارخانه‌ها را نشست برگزار کرده‌ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.