حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
شناسه : 15912

حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان و معاونان دادستان قم همراه بیش از ۷۰ نفر از قضات شعب بازپرسی، دادیاری و اجرای احکام کیفری و ناظر زندان از بازداشتگاه ساحلی، زندان مرکزی قم، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و زندان زنان و کانون اصلاح و تربیت استان قم بازدید و به […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان و معاونان دادستان قم همراه بیش از ۷۰ نفر از قضات شعب بازپرسی، دادیاری و اجرای احکام کیفری و ناظر زندان از بازداشتگاه ساحلی، زندان مرکزی قم، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و زندان زنان و کانون اصلاح و تربیت استان قم بازدید و به درخواست‌های زندانیان رسیدگی کردند.

در این بازدید، مسئولان قضایی و قضات دادسرای قم از نزدیک و به صورت چهره به چهره با تمامی زندانیان متقاضی دیدار و درخواست‌های آنان در خصوص عفو، تخفیف مجازات و آزادی به صورت جداگانه بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات زندانیان در برخورداری از نهاد‌های ارفاقی صادر شد.

در این دیدارکه همزمان با دهه کرامت صورت گرفت، دستور آزادی ۴۵ نفر از زندانیان واجد شرایط صادر شد. از سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ نفر از زندانیان جرایم مالی، جرایم سبک و غیرخشن با استفاده از نهاد‌های ارفاقی آزاد شدند.

طرح پایش و غربالگری زندانیان به صورت مستمر در استان قم انجام می‌شود در این طرح، قضات ضمن بررسی پرونده‌های مددجویان واجد شرایط، از همه‌ی ارفاق‌های قانونی برای تغییر وضعیت زندانی و ایجاد زمینه آزادی آنان با استفاده از راهکار‌های قانونی تخفیف و تعلیق مجازات، اعطای مرخصی و موافقت با مرخصی پایان حبس استفاده می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.