حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
شناسه : 15819

یوسف سبحانی، رئیس حوزه قضایی شهرستان ماهان در استان کرمان در جمع اعضاء هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان ماهان بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا تمامی توطئه‌های استکبار و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به مانند همیشه خنثی شود.رئیس حوزه قضایی شهرستان ماهان ضمن تشریح […]

پ
پ

یوسف سبحانی، رئیس حوزه قضایی شهرستان ماهان در استان کرمان در جمع اعضاء هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان ماهان بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا تمامی توطئه‌های استکبار و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به مانند همیشه خنثی شود.
رئیس حوزه قضایی شهرستان ماهان ضمن تشریح جرایم انتخاباتی با بیان اینکه نظارت قضایی به منظور صیانت از آراء مردم و ارتقاء سلامت انتخابات دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: هر یک از مجریان و ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در اجرای صحیح فرایند‌های انتخاباتی داشته باشند تا خدای ناکرده حق‌الناسی بر گردن کسی ایجاد نشود و انتخابات نیز به نحو مطلوب و دشمن شکن برگزار شود.
وی آراء مردم را یک امانت توصیف و تاکید کرد: امید است که بر مبنای مشارکت حداکثری مردم، یکبار دیگر برگ زرینی در تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورده و دشمنان این نظام و انقلاب به مانند گذشته ناامید و مایوس شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.